hotell here WE come

Längtar extremt mycket efter helgen nu. Håller på att spricka.
Efter tusentals arbetstimmar - lika många timmars vakentid på nätterna i en veckas tid med sjuka barn och ångest över att de inte mått bra och att huset ser ut som hiroshima och att jag inte hunnit umgås med vänner eller ens tagit mig tid till att laga nyttig middag.... osv osv!!!
Har vrait RIKTIGT trött det senaste helt enkelt men nu när alla andra i huset börjat friskna till blir jag sjuk?
Blä!
Orka?

Till helgen åker vi i alla fall för att spendera en natt på ett riktigt fint hotell med stora rum, pool och kingzise sängar.
Då ska shoppas, ätas restaurangmat och spelas bowling. Oh vad jag längtar!

En annan stor och mycket trevlig sak är att min kära syrra och hennes Mr Dovlind köpt hus i Åmål! YES! De flyttar hit och det innebär bara trevligheter. 1 juni får de nycklarna till sitt alldeles egna hus! Grattis, grattis och åter grattis.

Har även sålt min bil (FINALLY tagit tag i saken!). Har dock inte lämnat över den eller fått pengarna men det sker troligen till veckan. Så nu är vi i full gång att leta efter en efterträdare. Har lite beslutsångest. Nyare bil? Äldre bil? Äldre bil nu och en resa eller ny bil och definitivt ingen resa.. osv..
AVSKYR rostiga, fyrkantiga, slitna bilar.
Men känner att jag inte vill ta ett lån nu när jag blir av med ett.
Man är ju inte miljonär direkt.
Tips?! Bilar till salu? Råd?

Nu har det börjats springa här hemma också. Eddy är lika crazy som ma trodde när han låg i magen. Kutar fram och tillbaka både inne och ute och rädd är han inte för något. Sötare ungar får man leta efter.
Amy promenerar försiktigt och tar allt så lugnt man kan. En liten docka som är SÅ snäll och söt.

Idag har både Ps3,  Xbox360, laptop och TV varit i full gång och mina ögon kliar. Kanske dax att försöka sova bort denna förkyldning! Good night!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med hotell, det är ni väl värda! Njut och krya på dig!



Till veckan får vi allt ta o ses efter alla sjukdomar. KRAM

2010-03-24 @ 13:29:55
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0