magsjuka, påskbord, karlstad

Det VAR DET! Nu har barnen och Marcus haft en släng utav en väldigt vidrig magsjuka. Och jag kan bara meddela att det är det absolut värsta jag vet. Som tur var, slapp jag. Någon måste ju tydligen sköta all tvätt som blir utav sängkläder och diverse. fyyyyyy!!!
Karlstad var toppen förutom att Magnus lyckades bli smittad och Marcus blev dålig IGEN. Men vi hann med både shopping, middag och lite festligheter på det nya stället "Tempel". Dans och god dryck och en hel del skratt.
Det var en riktigt trevlig helg och hotellet var superfint.

Annars har jag jobbat och städat. Blir lite besatt utav att tvätta ALLT efter att det varit magsjuka i närheten.

Idag hade vi Anna och Neo på besök. Vi gjorde påskmat och drack koffein. Lite skitsnack hann vi med också.
När de drog hem gick jag, M och barnen ut på promenad. Hamnade på Capri och köpte PD. Marcus ville läsa om sitt eget innebandy lag som i helgen avancerade till division 2 - vilket är sjukt bra och helt otroligt att de presterat så bra. Nästa säsong blir tuff men vi får hoppas de håller sig kvar i 2:an.

Imorgon blir det APT-möte i tre timmar och sedan jobb till 22.
Torsdag ska vi ha folk här på mat och lek och det ser jag VERKLIGEN fram emot.
Johanna med familj och Jennie med familj.
Sen hörde jag ryktas om att brorsan kommer hem över helgen också och det är alltid trevligt.

Men nu ska vi se klart fotbollen och sen - "bröllopsfotografen". Har inte sett den än.

Ha en trevlig evening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0