paus

Har, som ni sett själva, pausat lite i bloggen. I brist på intressant skrivande p.g.a. MYCKET jobb.
Har jobbat nästan varje dag. Kul, men tufft! Missar mycket med mina knattar som i lördags blev hela 13 månader gamla. Nu går även Amy och båda två har tagit sin första promenad ute i mars-solen i vårt kvarter. Båda en aning chockade över att man faktiskt inte behöver bli buren ute - utan faktiskt kan hålla hand och gå själva. Det var en upplevelse som jag faktiskt fångade på film.
Annars - inget nytt. Allt flyter på som vanligt med både barn, man, hus och fritid (fritid??).
Har nog inte gjort något utan barnen på länge. Men jag ser min tid med dem som fritid.
Ska boka tid för ansiktsbehandling imorgon för min hy är åt skogen och trots hundralappar på hudkrämer är jag inte direkt glad av att någon uppfunnit spegeln.
Sola ska jag också göra, efter jobbet imorgon. Skönt och välbehövligt.

På lördag är det åter igen danstävling här i stan. Var på karlberg från 7:oo-21:oo i lördags och skötte storbildsskärm och datorer. Då var det rikstävling och fullt ös-medvetslös all day long. Nu på lördag är det "bara" regionstävling och den slutar nog tidigare. På söndag är det jobb 7-17 och sen innebandymatch.
Nästa helg igen är det KARLSTADWEEEEEKEND. Och som jag längtat. Lite ångest för att lämna bort ungarna men tror dock det lossnar och jag kommer nog njuta utav både hotellsäng, frukost, en kall öl och gott sällskap utav gubben min, syster min och Maggan Dovlind. Skoj ska det bli.
Ett besök på min nya favvo-affär "Pricken" lär det bli också. Har reda kollat upp och hotellet ligger på gångavstånd. Farligt då de säljer mina älsklingskläder från "MOLO".

Dax att ta tag i lite annat.
Ha det gott-gott!


Kommentarer
Postat av: Judy

Ångest?? Att lämna bebisarna med mig??? Mina bebisar kommer att ha det bra!!!!!! Njut av Karlstad!!!!

2010-03-20 @ 22:38:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0